Deklaracja Dostępności dla strony internetowej https://ippez.pl/

Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2005-07-16.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-07-16.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niespełnione wymagania

  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
  • Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
  • Brak odpowiedniej struktury odnośników.

Powody braku spełaniania wymagań

  • Poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-07-16.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-07-16.

Skróty klawiaturowe

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Igor Grzesiak, i.grzesiak@prawapacjenta.eu . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 22 628 08 63 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Biuro Fundacji Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotej

Piękna 64a/8

00-672 Warszawa

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 5 metrów.
  • Parking jest płatny.
  • Parking publiczny, ogólnodostępny.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Wejście do budynku wymaga wybrania numeru lokalu oraz przejścia przez bramę główną. Następnie należy kolejny raz wybrać numer lokalu i wejść do klatki schodowej. Biuro znajduje się na 3 piętrze. W chwili obecnej w budynku nie ma widny.
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
  • Nie mamy wejścia, przez które może się dostać do budynku osoba na wózku. W szczególnych sytuacjach możemy spotkać się w innym wyznaczonym miejscu. W tym celu proszę zadzwonić z wyprzedzeniem przynajmniej 24 godziny przed planowanym spotkaniem na numer telefonu +48 22 628 08 63 (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-15:30).

Przestrzeń za wejściem

  • Po wejściu na klatkę schodową po prawej strony znajduje się poręcz. Biuro znajduje się na 3 piętrze po prawej stronie od schodów.
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.

Ciągi poziome

  • Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.

Aplikacje mobilne

brak

Dodatkowe informacje

  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://ippez.pl/o-nas/o-instytucie/
  • Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności..