Kampania edukacyjna „Cukrzyca. Szanse i wyzwania”.

Dlaczego diabetycy umierają najczęściej z powodu chorób sercowo – naczyniowych? Jaka jest przyszłość stosowania insuliny? Dlaczego tak ważna jest świadomość choroby u diabetyka? Jak istotna w ujęciu cukrzycy jest indywidualizacja terapii? Na te oraz wiele innych pytań, dotyczących cukrzycy i zdrowia diabetyków, odpowiedzi znajdziemy w kampanii edukacyjnej wydawnictwa The Point – „Cukrzyca. Szanse i wyzwania”.

Wraz z Ekspertami i Partnerami przybliża temat cukrzycy. Tym razem kampania skupia się m.in. na temacie związanym z podejściem interdyscyplinarnym do choroby, wysoką śmiertelnością diabetyków związaną z powikłaniami spowodowanymi chorobami sercowo – naczyniowymi, przyszłością insuliny ludzkiej w ujęciu leczenia cukrzycy typu drugiego, zdrowia psychicznego diabetyków, a także istoty rozwoju edukacji terapeutycznej w ujęciu cukrzycy. Przybliża tematy diety i aktywności fizycznej jako istotnego elementu zdrowia diabetyka. 

W publikacji o  aktywności fizycznej jako roli w sukcesie terapeutycznym opowiada Patrycja Rzucidło-Zając z Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej / Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą.

Głównym Partnerem Merytorycznym projektu zostało Polskie Towarzystwo Diabetologiczne. Partnerzy Merytoryczni: Polska Federacja  Edukacji w Diabetologii, Polskie Stowarzyszenie Diabetyków, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą, Stowarzyszenie aktywnie Przeciwko Depresji.

Partnerem Medialnym został Onet Zdrowie oraz mojacukrzyca.org, Szugarfrik, Fundacja Europejska Klinika Cukrzycy, Diabetologiaonline.pl, CassusBTL, Termedia, Diaforum.

Zapraszamy do zapoznania się z wersją online: http://wpunktozdrowiu.pl/wp-content/uploads/2019/05/Cukrzyca_Szanse_i_wyzwania_0519.pdf

 

 


Największa w Polsce baza organizacji pacjenckich. Skorzystaj z wyszukiwarki i sprawdź informacje o stowarzyszeniach i fundacjach kierujących swoją pomoc do osób chorych i ich rodzin.